Thursday, July 23, 2015

Produk Shaklee Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi

Dulu, saya anti Shaklee. Dengar nama je dah menyampah ... Hihii 😝
Tapi tulah, tak baik benci2, nanti suka 😘

Tapi masa pintu hati saya terbuka tu, saya tak terus beli produk Shaklee ni. Saya ambil masa 2 MINGGU untuk baca dan buat research saya sendiri.

1) Shaklee itu apa
2) Apa produk yang di jual
3) Ada test and research tak
Dan macam2 lagi info yang saya nak tahu

Kiranya masa saya nak beli tu, saya memang dah tahu 90% info tentang produk tu.

Cuma JADUAL EKSLUSIF CARA MAKAN PRODUK (berapa biji nak makan, masa bila, nak bancuh macam mana, berapa sudu, etc) jer yang saya tak tahu sbb mmg takde tulis di mana2.

Perkara paling menarik tentang Shaklee yang buat saya konfiden nak jadi pengguna ialah sebab ia SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Macam yg tertulis pada booklet YES di bawah, Shaklee buat
350 Ujian pada setiap bahan yg nak digunakan
100,000 Ujian kualiti produk setiap tahun
23,000 Ujian Analisa Keselamatan produk setiap tahun





Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian produk Shaklee,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins


* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

* COD Meeting Point
1) Shell Kota Warisan Sepang
2) KFC Dengkil
3) Petronas Cyberjaya
4) Petronas KLIA
5) Petronas Taman Bunga Raya Salak Tinggi
6) Petronas Bandar Baru Nilai
7) TESCO Nilai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...